"A magyar konyha az olyan emberé, aki keményen dolgozik, aki húz, aki mértékkel, beosztással él de amikor ünnep van, akkor áldoz. Áldoz, nem a hasának, hanem a barátainak, a vendégeinek, a barátságnak, az egymást erősítő együttlétnek, áldoz a hagyományokat őrizve, és merészen rögtönöz. Tud ünnepelni úgy, hogy az ünnep évek, évtizedek múlva is külön emlékként marad meg. Tudjuk hát megülni az ünnepet, és tudjunk helytállni a hétköznapokon; legyünk gondtalanok az örömben, és gondosak az öröm kimunkálásában..."
Szakál László: Régi ünnepek a konyhában

Monday, February 11, 2013

10 perces vacsora/3...

Hozzavalok:

barmilyen tesztafele
vegyez zoldseg
vaj
kremsajt keverek
so, bors

Elkeszites:
Keves vajon a vegyes zoldseget parolni kezdem, mikozben vizet forralok a tesztanak.Lobogo sos vizben kifozom a tesztat, hideg vizzel oblitem, szurom, talba boritom.Idokozben elkeszult a parolt zoldseg, amit a teszahoz keverek.Vegul hozzaadom a kremsajtot, tetszes , izles szerint, ovatosan osszekeverem.,izles szerint sozom, borsozom.Piritossal szoktam enni frissen, amig meg kisse meleg, eppenhogy, de masnap hidegen is kivalo.

Keszites Nehezsegi foka;konnyu

2 comments:

  1. Nagyobbik Lányom imádja, ha itthon van biztos, hogy meg kell főzni neki:)

    ReplyDelete
  2. :) amikor nincs kedvem igazan fozni, illetve inkabb mar otletem sincs mit fozzek, akkor szoktam:)es meg sok hasonlot.
    Orulok, hogy nem vagyok egyedul:))

    ReplyDelete